.

niedziela, 25 października 2015

Wybory redaktora

Heio! Dzisiaj chciałam napisać tylko posta o wyborach redaktorów i dalej będzie tematyka o MSP :3 A więc tak,abym mogła przydzielić redaktorów,osoba zgłaszająca się musi mi napisać próbną,powitalną notkę.Możecie mi ją wysyłać na pocztę mojego konta,Kinia98778.PAMIĘTAJ!Jeśli chcesz zostać redaktorem,muszę trochę od Ciebie wymagać.A więc już mówię,czego.(I w tym momencie zaczną się jęki...)
-Poprawna ortografia;
-Poprawna interpunkcja;
-Pisanie przyzwoitych notek,a nie np.Cześć,to ja,napiszesz 2 zdania i koniec posta).;
-I przedewszystkim posiadania konta na MSP.
To tyle wymagań.Chciałam jeszcze dodać,że redaktor powinien mieć KONTO NA GOOGLE.Jest to przymusowe,bez tego-nie mogę przyjąć redaktora na blog.To na tyle,intro będzie na następny post.Do zobaczenia,
ŻeleQ.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz