.

sobota, 24 października 2015

Powitankou ^^

Cześć :3 To mój pierwszy post,więc troszkę powiem o sobie.Jestem Iga,na drugie mam Laura,ale przedstawiam się jako Laura. Chodzędo 6 klasy.Tak dokładnie mam 1m 57 cm.Mam młodszą siostrę,Alicję.Moje dwie najlepsze przyjaciółki to Oliwka i Ada.Lubię czytać,i mam dosyć dobre oceny.Mam średnią 4.82(kujon XD).Jestem przyjacielska i mam charakterek.Moje najki mówią,że mam duży talent plastyczny(co świadczy o 5 i 6 z plastyki).Będzie to blog o MovieStarPlanet i czasem o innych rzeczach,np.Powiadomienia.Z góry przepraszam,że nie mam intra,ponieważ muszę się nauczyć paru rzeczy z przyrody i historii.Mam dużo zaległości,bo 2 tygodnie nie było mnie w szkole ;-;.W następnym poście wstawię grafik,mam nadzieję,że ułatwi to Wam życie.Do zobaczenia,                                

ŻeleQ(moje przezwisko).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz