.

poniedziałek, 15 lutego 2016

Puk, puk!

Cześć! Jestem Natalia i od teraz będę pisała na tym blogu ^^. Zacznijmy...Jak już napisałam, na imię mi Natalia; lecz w internetach jestem bardziej znana pod pseudonimem Natink. Na MSP gram od...lipca 2011 roku. Mam dosyć długi staż *w* Na moim aktualnym koncie nazywam się Draculaurazmonsterhigh i mam 19 lvl. ( Tak wiem, długa nazwa xd) Mam wiele pomysłów na serię ^^ Dziś jest post bardzo informacyjny.
Tak, to ja. Możecie zapraszać do znajomych, mam miejsce! :3
Dziś napiszę Wam swój grafik. To znaczy, kiedy będą posty i jakie!
Poniedziałek - Brak posta (orkiestra)
Wtorek - Post - Twarze Gwiazd
Środa - Post - Przegląd TOP!
Czwartek - Brak posta (orkiestra)
Piątek - Post - MSP na co dzień
Sobota - Post - Twarze Gwiazd
Niedziela - Brak posta.
O co chodzi z różnymi, wypisanymi seriami?
Twarze Gwiazd - Zmieniona seria z mojego starego, opuszczonego bloga. Polega na odwzorowaniu twarzy osób z Top. ( Nie tylko Polskiego! )
Przegląd TOP - Oglądamy TOP filmy, artbooki i looki.
MSP na co dzień - Opisanie najnowszego, czwartkowego konkursu wraz z oceną.
Mam nadzieję że się polubimy!
Bayy :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz