.

czwartek, 25 lutego 2016

Taumiel- DFY?

Konichiwa myszki!
Na forum zabłysła sprawa z użytkowniczką "Taumiel". O co chodzi? Na razie wstawię teksty, jutro zastąpię to screenami. Uwaga, cytuje: "Boże czy wy się dobrze czujecie obrażając chorą osobe Taumiel? Nie wiecie co jej dolega może chciała być zauważona przed...bo już jej nie za wiele zostało życia. A wy z zimną krwią ją traktujecie jak jakiegoś oszusta. Taumiel dziś będzie w wiadomościach jak walczy z życiem/." . Tak napisała koleżanka Taumiel, Magda. Jutro wstawię screena z tymi wiadomościami. Wszyscy mówią, że to "fejk", ale ja osobiście nie jestem po żadnej stronie. Sprawa ta jest prawie identyczna jak z DFY, ale tym razem udzieliłam się tam. Jutro nie będzie 2 części z nowej serii, a rozwinę tego posta. Jedynie mogę powiedzieć, że Taumiel doda nowe jpg, więc mogę na razie tylko się pomodlić za nią. Pomodlę się i tyle. To nie kosztuje. Jestem nie w nastroju, niewiem komu mam wierzyć, i mam nadzieję, że sprawa się wyjaśni. Do następnej części tej notki,
                                                 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz